torsdag 22 april 2010

Kina, MercyPrize och Piratpartiet

Imorgon har jag prov i kinesisk historia. Jag har fortfarande inte börjat plugga - och jag behöver sova. Men ändå tror jag det kommer gå rätt bra, det brukar göra det.

Har MVG i Historia A, pluggade aldrig, men det gick bra ändå. Vet inte om jag förstod något heller, eller lärde mig något. Skrev en trevlig avhandling om "Whiskey on the Rocks" i alla fall. Vad är det med mig och "kvällen innan" egentligen? Min gode vän, norrlänningen Norrland, ska hur som helst skapa en facebook-grupp i ämnet, kanske kan det komma något gott ur det? Jag å min sida har tagit mig uppgiften att skriva text till en kommande MercyPrize dänga samtidigt som jag lyssnar på Mind.In.A.Box - samtidigt som jag tvingar mig till att i alla fall titta på bilderna på "The Great Wall" i kursboken.
Idag ger jag Fingret till Piratpartiet som gnäller i vanlig ordning, nu menar det att genom att ID-korts krav på puben leder till nazism...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar