torsdag 22 april 2010

Nytt fokus?

Egentligen? Vem fan bryr sig om politik och filosofi när det finns något så kul som kläder!?

Vad är politisk diskussion mot att få visa upp sina kläder (och för att inte glömma; priset) på Internet för en hel armé av viljelösa lydindivider? När man sedan får en stab av hatare efter sig (bestående av avundsjuka lydindivider, feminister och religiösa) - som dessutom lyfter upp hela verksamheten på det ekonomiska planet, kan det bli bättre? Att dina mest inbitna hatare omedvetet finansierar dig och din destruktiva existens. Underbart!



Av denna enkla anledning tänkte jag själv slå mig in på den mer "top notchiga" delen i bloggvärlden, nämligen rollspelet. Jag tänker sedermera skryta om vilka kläder jag köpt, vilken ofattbart unik stil jag har och varför jag är så sjuhelvetes mycket bättre än er andra på alla sätt och vis. Så vad har jag på mig? Vad är det med mitt klädesval som gör att 100.000 olika läsare kommer vilja hata mig varje dag, samtidigt som de innerst inne vill vara mig och sitta i direktsänd radio. Vad? Jo, självklart är det ett par svarta kostymbyxor från H&M för hela 199sek!!!! Till det har vi också en svart cardigan för...typ lite mindre. Hah! Jag är redan på gång! Jag menar; vad slår svarta byxor och en svart tröja? Blondinbella, Kenza och Kissie kan ju slänga sig i väggen!



Under cardigantröjan använder jag en T-shirt med trycket "I will wear black until I can find something darker" för att göra min utstyrsel fullkomlig och fullständigt originell! Svart passar till allt. Du kan ha det till festen, till begravningen och till Kent-konserten, allt! Men vad bär jag då för att skydda mina små fossingar? Sneakers är överskattat... Nä, jag drar på mig ett par rejäla militärkängor, finns det något mer iögonfallande?



Jag ger blanka fan i årets höstmode! Här har ni årets (och kommande års) coffemode. Originellt, stilrent och allmänt über. Nu är det bara att vänta på att hatarna kommer, sedan lär väl pengarna bara rulla in?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar